Powiatowy Urząd Pracy w Sztumie

Koordynator i zespół ds. dostępności

Koordynator i zespół do spraw dostępności odpowiadają za prowadzenie działań zmierzających do poprawy dostępności oraz jakości świadczonych usługi i obsługi interesantów Urzędu.

 

Zadania koordynatora:

  1. wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd;
  2. przygotowanie i koordynacja wdrażania planu działań na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie;
  3. monitorowanie działalności Urzędu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
  4. sporządzanie raportu o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

 

Kontakt

Koordynator do spraw dostępności

Aleksandra Krzysztofik

telefon: 55 276-22-50 wewnętrzny 39

e-mail: gdsz@praca.gov.pl

 

Plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności

Plan działania na lata 2024-2025_PUP_Sztum.docx

Plan działania na lata 2024-2025_PUP_Sztum.pdf

 

Raport o stanie zapewniania dostępności

Raport o stanie zapewniania dostępności na 01.01.2025.pdf

Raport o stanie zapewnienia dostępności na dzień 01.01.2021r.

 

Wniosek o zapewnienie dostępności

Wniosek o zapewnienie dostępności można składać:

  1. osobiście w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Sztumie z siedzibą w Dzierzgoniu w godzinach 7:30-15:30; 
  2. korespondencją pocztową na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Sztumie z siedzibą w Dzierzgoniu, ul. Tadeusza Zawadzkiego „Zośki” 11, 82-440 Dzierzgoń;
  3. korespondencją elektroniczną na adres mailowy gdsz@praca.gov.pl;
  4. poprzez ePUAP: pupsztum/SkrytkaESP.

 

Wniosek_o_zapewnienie_dostepnosci_PUP_Sztum.docx

Wniosek_o_zapewnienie_dostepnosci_PUP_Sztum.pdf