Koordynator i zespół ds. dostępności
Koordynator i zespół do spraw dostępności odpowiadają za prowadzenie działań zmierzających do poprawy dostępności oraz jakości świadczonych usługi i obsługi interesantów Urzędu.
Zadania koordynatora:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd;
- przygotowanie i koordynacja wdrażania planu działań na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie;
- monitorowanie działalności Urzędu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
- sporządzanie raportu o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Kontakt
Koordynator do spraw dostępności
Aleksandra Krzysztofik
telefon: 55 276-22-50 wewnętrzny 39
e-mail: gdsz@praca.gov.pl
Plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności
Plan działania na lata 2024-2025_PUP_Sztum.docx
Plan działania na lata 2024-2025_PUP_Sztum.pdf
Raport o stanie zapewniania dostępności
Raport o stanie zapewniania dostępności na 01.01.2025.pdf
Raport o stanie zapewnienia dostępności na dzień 01.01.2021r.
Wniosek o zapewnienie dostępności
Wniosek o zapewnienie dostępności można składać:
- osobiście w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Sztumie z siedzibą w Dzierzgoniu w godzinach 7:30-15:30;
- korespondencją pocztową na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Sztumie z siedzibą w Dzierzgoniu, ul. Tadeusza Zawadzkiego „Zośki” 11, 82-440 Dzierzgoń;
- korespondencją elektroniczną na adres mailowy gdsz@praca.gov.pl;
- poprzez ePUAP: pupsztum/SkrytkaESP.
Wniosek_o_zapewnienie_dostepnosci_PUP_Sztum.docx
Wniosek_o_zapewnienie_dostepnosci_PUP_Sztum.pdf